7 MASALAH UTAMA LELAKI DI MALAYSIA selesai dengan Herba Pak Mie ni.

Tak caya lagi? Cuba tengok video kat bawah ni

TUAN ADA MASALAH MACAM NI KAN ??

Dah putus asa cuba macam-macam cara tapi tak jadi lansung??

Tuan!! Mintak tuan cuba
ja Ramuan Rahsia dari kampung ni.

Lepas tu, tuan nilai sendiri nikmat apa yang tuan dapat rasa..

HASHIM
HASHIM @sungaibuloh Read More
“Saya dah cuba, memang ini macam 👍👍”
Mokhtar
Mokhtar @tanjungkarang Read More
“Pacak Mudim memang terbaik.”
Zaki
Zaki @batukikir Read More
“Kawan saya bagu tahu, dia kata ubat pakmie pacak mudim ni bagus”
Mohd Noh
Mohd Noh@kajang Read More
“Pacak Mudim pakmie memang powerlah”
Yazid
Yazid@temerloh Read More
“pm saya, nak try. Kawan cakap bagus ubat pakmi ni”
Rasedi
Rasedi @klang Read More
“Memang power, aku syorkan korang herba pak mie ni”
Kumarasamy
Kumarasamy@syahalam Read More
“Saya sudah makan tuan 💪💪
Previous
Next

Ni Pak Mi nak bagitau sikit pasal Pacak Mudim ni


Sapa yang perlu makan Pacak Mudim ni?

Orang yang ada masalah

Macam mana cara makan?

Makan cuma sebiji lepas makan malam. Selang 3-5 hari sekali untuk makan yang berikutnya. Banyakkan minum air masak supaya kesan lebih cepat. Dan jarakkan 3 jam dari ubatan hospotal.

Bila boleh rasa kesannya tu?

Kesannya bergantung pada seseorang. Paling cepat 2 jam lepas makan. Paling lewat 4 jam akan rasa perubahan.

Sebotol berapa lama boleh tahan?

Sebotol ada 10 biji. Tapi makan cuma 3-5 hari sebiji. Jadi sebotol boleh tahan lebih dari sebulan.

Selamat ke nak makan?

Selamat dimakan. 100% herba dan 100% dibuat di kampung. 

Pazin
Pazin@chukai Read More
“Alhamdulillah memang terbaik boss. Bgn pg je mst trpacak keras je. Pantang disentuh ckit mst mencanak je”
Azizuddin
Azizuddin @rawang Read More
“Sentiasa bwk walaupun ditempat kerja. Terbaik, saya puas hati 👍👍”
Zulkifli
Zulkifli @tapah Read More
“Pakmie, memang terasa lain. Batang makin keras”
Ibrahim
Ibrahim @seremban Read More
“bahagia rasanya dah kembali muda remaja macam umur 18 th 😁😁. Kuat sangat jadi ganaz budak ni”
Abu kassin
Abu kassin@muar Read More
“Terima kasih banyak atas produk pakmi ni. Mujarab dah ada perubahannya. hari-hari batang naik”
Hasrizal
Hasrizal@kertih Read More
“Habis ni saya nak order lagi. Terima kasih pakmi”
Rashid
Rashid @rembau Read More
“saya dah cuba herba + minyak kuda. Memang extra power. Abis sat gi repeat order 😅😆💪”
Wan Razak
Wan Razak @nilai Read More
“Ya pak mi, setakat ni saya makan dan menampakkan hasil. Minyak kuda belum guna lagi. baru try herba. Memang bagus mudim ni”
Mazelan
Mazelan @dungun Read More
“memang power pkmi, mlm td main, lepas pancut boleh naik lg btg sy’
Previous
Next






Bermula secara kecil-kecilan di kampung, dan sekarang sudah lebih 30 ribu pengguna di Malaysia

0
pengguna di Malaysia
“Lepas makan ni tak payah lagi nak mai rumah mintak Pak Mi urut”

Pak Mi
Herba Kuat

Tapi Pak Mi nak bagi 1 lagi benda hebat.
Jangan risau bersih, suci dan halal

Tengok video ni. Pakmi nak bagi free ja




Pak Mie nak bagi percuma ja. Supaya luar dengan dalaman hangpa kuat balik.

Sapa cepat dia dapat. Minyak Kuda ni Pak Mie buat tak banyak .

Harga Pak Mie tolak dekat sini lebih
dan berbaloi

1 BOTOL PACAK MUDIM

RM80
RM 70
00

Nak Pakej RM70

2 BOTOL PACAK MUDIM

PERCUMA 1 BOTOL MINYAK KUDA
RM160
RM 100
00

Nak Pakej RM100
Popular

3 BOTOL PACAK MUDIM

PERCUMA 2 BOTOL MINYAK KUDA
RM240
RM 150
00

Nak Pakej RM150
PAKEJ JIMAT

BORANG TEMPAHAN

Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...